Magento 2 backend

[Põhilised uuendused toodud allpool.]

Lisaks omnichannel`i* ja mobiili-strateegiate rõhutamisele, on magento 2-is olulisel kohal kiirus ja mugavus nii kliendi kui ka kaupmehe jaoks. Uus ostu vormistamine minimeerib ostjatele tüütuid samme ning küsib vähem informatsiooni. Samal ajal on kaupmehel seda lihtne ka täpselt enda vajadustele kohandada. Nagu varasemalt, pakutakse nüüdki kliendile võimalust ühe klikiga konto luua.

Kaupmehe jaoks on intuitiivsemaks ja kasutaja-sõbralikumaks tehtud ka admin-paneel – nii saab igapäevase majandamisega hõlpsamalt hakkama ning ka uued tiimiliikmed mõistavad süsteemi ilma suurema koolituseta. Lisaks muule saab admin-paneeli kasutada ka puutetundlikel seadmetel, et võimaldada kaupmehel ka teel olles e-poe tööd korraldada, ning salvestada erinevaid admin-vaateid, et kriitilisele infole kiirelt ligi pääseda.

Magento 2 on loodud varasemast turvalisemaks ja kiiremaks  – juba algselt on sisse ehitatud Full Page Cache ning samuti on lisatud Varnishi paigaldamist toetav konfiguratsioonifail.

Uue platvormi laiendatud API pakub enam võimalusi kolmandate osapoolte lao-, tarne-, tooteinfo- jmt süsteemide liidestamiseks. Veelgi enam, tavapärase funktsionaalsuse parendamiseks on juba praegu loodud mitmeid erinevaid mooduleid, alates tootehaldusest ja lõpetades erinevate ostu vormistamise funktsionaalsustega (vt lisaks Magento Connect market place).

Magento 2 põhilised uuendused lõppkasutaja ja admini jaoks

Lihtsustatud ostu vormistamise protsess

Vaikimisi eeldatakse külalisena ostu vormistamist ning esimesena küsitakse e-maili. Kui e-mail on poes registreeritud, küsitakse parooli ning sisestatakse andmed automaatselt. Samuti on postiindeks toodud linnast ja maakonnast ette, et selle alusel automaatselt linna ja maakonna väljad täita. Tähelepanu tuleb kindlasti pöörata sellele, millist ostu vormistamise lahendust kasutatakse – erinevad moodulid toovad kaasa erineva funktsionaalsuse.

Kiire kasutajaks registreerimine ostu tegemisel

Pärast ostu vormistamist saab klient end ühe klikiga kasutajaks salvestada ning oma tellimust jälgida.

Toodete vaate kohandamine

Varasemalt vajas adminis toodete vaate tulpade kohandamine eraldi moodulit, nüüd saab seda kohandada nii, et kohe esimeses tabelis on välja toodud vajalikud tulbad (nt hinnad, laoseisud vmt).

Catalog page Magento 2

Admin-ala tabelvaade

Admin-alasse saab lisada tabelvaate, mille sisu saab otse sealt muuta. Näiteks laoseisude või lehtede pealkirjade muutmiseks ei pea eraldi lehti või tooteid välja otsima hakkama.

Magento 2 uuendused arendajale

Integreeritud full page cache

Sisse on ehitatud Varnish ja full page cache. Lehe laadimise ajad on kordades kiiremad (5-10s asemel 1-2s).

Parem jõudlus ja vähendatud tabelite lukustus

Kui saidil on korraga tellimusi tegemas palju inimesi, siis süsteem ei kuku alla või ei muutu kümneid kordi aeglasemaks ajal, mil tabelitest infot näiteks admin-paneeli suunatakse.

Eraldatavad andmebaasid

Võib kasutada eraldiseisvat MySQL andmebaasi sisulehtede, toote- ja kategoorialehtede jaoks. Ostu vormistamiseks saab aga eraldi andmebaasi kasutusele võtta. See toob suurema kindluse, et kliendid saavad kiirelt ostu vormistada ning nende protsess ei ole aeglustatud teiste, veel ringi surfavate klientide poolt.

Testimissõbralik keskkond

Magentosse on ehitatud erinevad testimise raamistikud: staatilised ja jõudluse testid, integratsioonitestid, Unit- ja Javascript Unit testid…

Kõrgem turvalisus

Loodud on uus kataloog „pub“, mis võimaldab koodi erinevate rünnakute eest tõhusamalt kaitsta. Lisaks pakub Magento iseseisvaid skripte uuenduste tegemiseks.


Magento 2 kasutajanäiteid maailmast: http://www.alcatelonetouch.us/https://www.venroy.com.au/

Vaata Magento ametlikku veebilehte SIIT.


*Omnichannel – erinevates kanalites tegevuste, turunduse, brändi jmt ühtlustamine, et kliendi teekond jätkuks ühest kanalist teise (nt e-poest füüsilisse poodi) minnes. Näide: klient surfab e-poes, leiab sobivad jalanõud ja tahab neid päris poes proovida. Omnichannel strateegia korral jõuab klient füüsilised poes kiiresti jalanõudeni, mis e-poes välja valis, mitte ei hakka nullist uuesti kõiki läbi vaatama – kliendil võimaldatakse kasutada varasemalt kogutud infot, et teha ostuotsus.

ambientia

Blogi