Apollo suureks ja algselt hirmutavaks eesmärgiks oli siduda kõik teenused ja erinevad tarkvarad ühtseks toimivaks kliendiprogrammiks.

Klienti tuleb ostlemise eesti kiita

Apollo turundusgurud planeerisid järgmised kiidusõnad

  • Peale igat 100€ ostuajaloosumma täitumist 5€ kinkekaardi, mis kehtib limiteeritud aja.
  • 5€ kinkekaarti peab saama kasutada kõikides Apollo e-kanalites ja kassades.
  • Iga kümnes kinopilet tasuta.
  • Iga kaheksas Blenderi jook tasuta.

Klienti pidevalt premeerides tuleb ta tagasi või kasutab mõnda teist Apollo teenust, sest raamatut lugedes on ka tore smuutit juua.

 

Õnnestumiseks oli vaja

  • Kõikide erinevate tarkvarade andmebaaside kliendid võrrelda ja ühildada
  • Planeerida süsteem ja ette mõelda kõikvõimalikud kasutajalood ning probleemised kohad
  • Luua ühtne süsteem kuhu kliendiandmed ja paroolid salvestuvad
  • Luua kõikide platvormide vahel klientideandmete sünkimiseks automaatsed liidesed
  • Organiseerida 4 erineva tarkvaraarendus partneri ja mitme kliendi poolse osakonna vahelist tööd
  • Pidada tähtaegadest kinni

Antud 6 punti täitmine oli ka kogu protsessi kõige raskem osas, sest tarkvarasid ja portaale oli tõesti palju. Ambiential oli heameel programmlie oma osa anda.

Apollo klubi kliendiprogramm

Tänasel päeval näevad kasutajad erinevates Apollo e-keskkondades väga lihtsat pilti ja ei aimagi, kui palju higi pidid kümned inimese 5 erinevast ettevõttes valama.

Apollo klubi kingitused