Apollo suureks ja algselt hirmutavaks eesmärgiks oli siduda kõik teenused ja erinevad tarkvarad ühtseks toimivaks kliendiprogrammiks.

Klienti tuleb ostlemise eesti kiita

Apollo turundusgurud planeerisid järgmised kiidusõnad

  • Peale igat 100€ ostuajaloosumma täitumist 5€ kinkekaardi, mis kehtib limiteeritud aja.
  • 5€ kinkekaarti peab saama kasutada kõikides Apollo e-kanalites ja kassades.
  • Iga kümnes kinopilet tasuta.
  • Iga kaheksas Blenderi jook tasuta.

Klienti pidevalt premeerides tuleb ta tagasi või kasutab mõnda teist Apollo teenust, sest raamatut lugedes on ka tore smuutit juua.

 

Õnnestumiseks oli vaja

  • Kõikide erinevate tarkvarade andmebaaside kliendid võrrelda ja ühildada
  • Planeerida süsteem ja ette mõelda kõikvõimalikud kasutajalood ning probleemised kohad
  • Luua ühtne süsteem kuhu kliendiandmed ja paroolid salvestuvad
  • Luua kõikide platvormide vahel klientideandmete sünkimiseks automaatsed liidesed
  • Organiseerida 4 erineva tarkvaraarendus partneri ja mitme kliendi poolse osakonna vahelist tööd
  • Pidada tähtaegadest kinni

Antud 6 punti täitmine oli ka kogu protsessi kõige raskem osas, sest tarkvarasid ja portaale oli tõesti palju. Ambiential oli heameel programmlie oma osa anda.

Tänasel päeval näevad kasutajad erinevates Apollo e-keskkondades väga lihtsat pilti ja ei aimagi, kui palju higi pidid kümned inimese 5 erinevast ettevõttes valama.