Esmane e-poe SEO audit

Vaatame valmiva või lives oleva Magento E-poe SEO seisukohast üle ja koostame piisavat mõjukust omavatest seadistustest raporti. Koodi tasemel vajalike tehniliste muutuste ja paranduste kohta koostame sisendi arendajale ja muud struktuursed nõuanded poe haldurile. Seadistame GA ja WMT ning muu vajaliku mõõtmise. Kui tegemist on meie poolt arendatava e-poega, siis loob SEO analüütik tehniliste muudatuste piletid otse JIRAsse ja vajadusel vastab arendaja poolt tekkivatele küsimustele samuti otse JIRAsse. Tänu sellele on e-poe halduril oluliselt vähem nö “telefonimängimist” erinevate osapoolte vahel.

Märksõnaanalüüs ja märksõna- portfell

Iga teema ehk kategooria kohta on tarvis leida potentsiaalsete ostjate poolt tegelikult kasutatavad otsingusõnad- ja fraasid koos kasutatavuse statistikaga sihtturgudel. Muuhulgas vaatame üle olulisemate konkurentide märksõnakasutuse, leiame esmased prioriteedid, millele kõigepealt võiksime saidi nähtavuse sihiku seada.

Live e-poe monitooring

Kui uus pood on paar nädalat lives olnud, alustame regulaarset otsingupositsioonide monitooringuga, et ajas muutuste dünaamikat hinnata. Vastavalt tulemustele selguvad edasised vajadused ja järgmised tegevused. Monitooring toimub reeglina regulaarselt igakuiselt, monitoorida saab ka võrdluses olulisemate konkurentidega. Vastavalt tulemustele regulaarsed poesiseste elementide täiendused, parandused, arendusvajadused/sisend arendajatele, nõustamine ja offsite tegevused.

 

Orienteeruv töömahu prognoos oleks prelive faasis 24-30 h ning selle prognoositav jaotus:

  • Märksõnaanalüüs, märksõnaportfelli koostamine ja segmenteerimine, SEO monitooring 8-12 h
  • Poe prelive versiooni läbivaatus, audit, muutuste ja paranduse sisend arendajale 8-16 h
  • Saidi seadistuste, GA ja WMT mõõtmise täiendused 2-4 h
  • Onsite korrigeerimised jms 5-8 h

 

Peale live minekut on regulaarseks tegevuseks optimaalne töömaht reeglina 5-10 h kuus, ehk ca 1 tööpäev